پروانگی

... در انتظار بوییدن آخرین گل ثانیه ها را می شمارم

پروانگی

... در انتظار بوییدن آخرین گل ثانیه ها را می شمارم

پروانگی
آخرین نظرات

سه شنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۲، ۰۷:۱۲ ق.ظ

حسرت یک چیز به دلم مانده است ...


حسرت یک چیز به دلم مانده است،
آن هم نمازیست که قسمتم شود...
بدون یادی از دنیا،
پر از یاد خــدا...
دلم به دو رکعتش هـم راضی است...!!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۲
احمد قاسمی

نظرات  (۱)

۱۲ شهریور ۹۲ ، ۰۸:۳۹ احسان برادری از بلوغ
سلام
تا اینجا اومده بودم گشتی زدم و گفتم بی سلام رد نشم بازم خدا قوت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی