پروانگی

... در انتظار بوییدن آخرین گل ثانیه ها را می شمارم

پروانگی

... در انتظار بوییدن آخرین گل ثانیه ها را می شمارم

پروانگی
آخرین نظرات

جمعه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۲، ۰۹:۰۶ ب.ظ

می دونستین؟!!!

امروز یه چیزی فهمیدم در حد تیم ملّی!!!

 مشغول یه کاری بودم،همزمان به یه چیزی داشتم فکر می کردم !

 حتما اینو می دونین که اغلب مفاهیم و اشیا یه ظاهر دارن و یه باطن...

 حالا می دونستین موسیقی هم همین طوره؟!

 حالا می دونستین ممکنه باطن بسیاری از مسیقی ها چی باشه؟...

 کار خدا رو می بینی؟!!!

امروز مشغول یه کاری پای اینترنت بودم که یه مقدار از باطن این "موسیقی جان" برام معلوم شد!...

البتّه!من نمی گم باطنش چیه،چرا که این چیزها یافتنی است و نه گفتنی ...

ولیب عضی هاشون رو فقط خدا می دونه چه مفهومه بووووووووووووقی داره...

البته فکرتون پیش چیزای بد نره ها!!! جدّی میگم!

ولی وقتی دیدم چیه،یا بهتر بگم یافتم چیه! تا حد خیلی زیادی نظرم نسبت به موسیقی عوض شد و از این به بعد دیگه سعی می کنم خیلی کم آهنگ یره تو گوشم!!!

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۱۸
احمد قاسمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی